Thursday, November 27, 2008

Klar parat ...

Jordemoderen bekræftede i dag, hvad jeg havde på fornemmelsen, nemlig at bebsen har sat sig fast.

Stort set alle julegavekøb er på plads eller i hvert fald på vej fra Schweiz, England og Danmark. Netkøb holder og mit tyske er bedre end forventet eller lad os nu se om pakken ankommer. Det franske gav flere problemer.

Vi vil gerne nå hjem til Jylland til jul, så paspapirer i fire eksemplarer er udfyldt. Mon man kan booke tid til bestilling af et pas og et nød et af slagsen hver dag i december. Det er i hvert fald noget rod at nyfødte skal møde op i egen person på ambassaden (dog ikke med begge forældre den ene er nok) for at kunne rejse fra et EU land til et andet.

Vores Baby Bivy til cykeltraileren skulle være på trapperne.

Og så er der bare tilbage at vente. Eller tage fat i todo-listen. Eller bage julekager.

3 comments:

Lotte said...

Uuuuh, så sker det snart!
Ved I forresten, om det bliver en dreng eller en pige? Eller er I tilfredse med bare at vide, at der kommer et barn? :-)

Sara said...

Kønnet blev kraftigt hintet til terminsbestemmelsesscanningen og bekræftet ved 20-ugers scanningen. Jeg så det ingen af gangene, jeg var mere fokuseret på at høre om alt så normalt ud. Selvom vi ved det bliver en lillebror, er det mest en baby (og er først blevet det de seneste måneder, hvor legemet i min mave er blevet tydeligere og tydeligere at gætte kropsdele på). Om der kommer en lillebror eller søster er ret fløjtende, men et sundt og raskt barn står højt på ønskelisten.

parallel monolog said...

Og I får et sundt og raskt barn. Jeg glæder mig